Gabika

Ako si vybrať seminár o podnikaní alebo seminár o osobnom rozvoji?

Keď sa vaše úvahy o podnikaní zmenia na konkrétne realizácie jednotlivých krokov vášho podnikania (legislatíva, obchodné vzťahy, tvorba webstránky, reklama na internete, komunikácia s klientmi), môžete si zablahoželať, lebo ste sa podujali jednej veľkej životnej zmeny. Možno budete mať pocit, že ste sa stali dobrodruhmi, možno vás občas bude vábiť voľný čas počas pracovnej doby, ktorý ste doteraz nemali a možno občas zablúdite, lebo vás zrazu nebude mať kto naháňať, aby ste splnili firemný plán. Áno, toto všetko sú prirodzené úskalia podnikania. Poteším vás, sú semináre, ktoré informujú aj o tom, ako týmto úskaliam čeliť.

 

Internet takmer porazil môj víťazný podnikateľský projekt

Mala som famózny podnikateľský projekt. Bol taký výborný, že ma Nadácia Integra nominovala na Cenu roka za najlepší podnikateľský projekt roka podporený mikropôžičkou (cena AMIS) a aj som ju získala! Nič z neho sa však nenaplnilo. Možno desatina predpokladaných tržieb, možno preháňam. Podnikateľský projekt nemal chybu, ani dnes by som ho nespravila lepšie. Dôvodom, pre ktorý bol nerealizovateľný bola nepredvídateľná sila internetu a jeho radikálneho nástup na trhu...

   

Ako napísať knihu? Ako vydať knihu? Ako nájsť vydavateľa?

Uvažujete o tom, ako napísať svoju knihu? Rozmýšľate, ako nájdete vydavateľa a kto bude vašu knihu čítať? O tom, ako sa píše príbeh, ako sa píšu články pre časopisy, ako sa píše poviedka, novela, román alebo televízny scenár, o tom všetko som sa dozvedela až vtedy, keď som odovzdala dva rukopisy mojich kníh...

 

   

Podnikanie cez internet je aj o osobných vzťahoch

Viete si predstaviť, že by sme s Monikou a Hankou zamlčali pred sebou naše podnikania? Nespoznali sme sa cez internet. Spojil nás síce biznis, ale nie vďaka klasickým obchodným vzťahom. Spoznali sme sa na pôde Top centra podnikateliek a prv, než sme si klikli na naše webstránky, vymenili sme si tvárou v tvár vizitky. Prečo o tom píšem? Vždy ma prekvapí, keď mi niektoré začínajúce podnikateľky na otázku  ,,Kto každý vie o vašom podnikaní?“, odpovedia: ,,Priatelia, rodina a som na internete.“  Často tak hovoria aj dámy, ktoré propagujú ubytovacie zariadenia alebo pracujú pod hlavičkou mojej cestovnej agentúry. Prekvapí ma to najmä preto, lebo každá z nás sa denne stretáva s rôznymi ľuďmi. Aj keď žijete na lazoch alebo na samote, tak je predpoklad, že sa s ľuďmi stretávate aspoň raz za týždeň...

   

Mať webstránku neznamená podnikať on–line

Založili ste si živnostenský list (alebo jednu z foriem podnikania), máte webstránku, ale  stále nemáte žiadnych klientov? Ak vám niekto tvrdil, že ďalšie kroky už nebudú pre vaše podnikanie potrebné, hlboko sa mýlil. V mori webstránok pláva aj tá vaša a klient si ju možno ani nevšimne. Možno by si na ňu veľmi rád klikol, ale ešte stále sa o vašom produkte alebo o vašej službe nedozvedel a vôbec netuší, že vaša webtránka existuje.

   

Strana 8 z 12

Odporučte stránku

Odporúčame